Thursday Challenge Thema: Bloemen

Weer tijd voor de donderdagse uitdaging. Vandaag mag er een foto van flowers getoond worden. Maakt niet uit wat je kiest.
Kies ik vandaag voor een boeket, dat ik vandaag exact 51 jaar geleden van Johan kreeg. ’t Is een oude foto, uit de tijd dat kleurfotografie in opkomst was. De bloemist, die dit bloemstuk maakte gaf toen elke koper een kleurenfoto van zijn werk. Wij hebben dat tijden in een fotolijstje op een kast laten staan. Was niet best voor de kleuren, maar dat wist je toen nog niet.

bruidsboeket 17 juli 2014 II

Vorig jaar is er door een hele lieve kennis een replica van dat boeket gemaakt, om op de kist van Johan te leggen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

The first photo is from the bridal bouquet my husband gave me on our weddingday To day precise 51 yers ago.
The second one is a replica made last year by a friend of mine, to give back when Johan passed away.

12 thoughts on “Thursday Challenge Thema: Bloemen

  1. Al is het dan iets minder lang geleden….. ook ik had graag ‘toen’ al geweten wat licht etc met kleuren van een foto / boeket deden…. mijn bruidsboeket is dus ook verloren gegaan.

    Een speciale dag voor jou vandaag… met tal van mooie herinneringen. Ik wens je van harte toe dat ze overheersen. En dat je het boeket aan Johan teruggaf vond ik een zeer ontroerend gebaar, is 1 van de dingen die mij van vorig jaar het meest is bijgebleven.

    -x-

  2. Hari OM
    I am getting late doing the challenge rounds…. but my greetings are nonetheless fresh! What a wonderful contribution to today’s theme; Blessings, YAM xx

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry