P.C. weer online

9 juli j.l. heb ik via Facebook verteld dat mijn computer het begeven had. Ook meldde ik, dat een ex-buurman het apparaat meegenomen heeft en gaat proberen het euvel te verhelpen. En ja! Dat is gelukt! D.w.z. dat de computer niet kapot was, maar het scherm het opgegeven heeft. Was ook al zo’n 11 jaar oud. En kijk: de buurman had nog een scherm over en die staat nu bij mij op het bureau.

Loop ik tegen een ander probleem aan, voordat ik verder kan met vakantieverslag: het lukt mij maar niet om de foto’s van de camera op de p.c. te plaatsten. Maar ik ga moedig verder. In ’t verleden is me dat ook gelukt, en nu niet? Grrrrr/

 

2 thoughts on “P.C. weer online

  1. Ja als je beeld het begeeft….. dan denk je dat je computer stuk is….Fijn dat je buurman je helpen kon. Tja en die foto,s ….ik haal t kaartje uit mijn toestel en stop dat in de computer…..paar keer klikken en ze staan er…..dan komen ze op je scherm …..Ik heb geen idee hoe jij het doet…..Maar succes hoor ……groet Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

