25 maart 2016: Opening Wildlands in Emmen

olifantenEn samen met Melody was ik erbij!

Melody was zo’n beetje de hele dag verscholen achter haar fotocamera en maakte dan ook erg veel foto’s.  Ja, en nu wil ik best een heel verslag hier plaatsen, maar  aangezien dat allang gedaan is door reisgenote, plaats ik hier de link naar haar weblog met het verslag, met foto’s en nog veel meer. Want in tegenstelling tot gisteren komt er vandaag niks uit mijn handen. M.a.w. “Bekaf”. Maar heb en prachtige dag gehad.

Hè hè eindelijk…. met obstakels

 

Geniet van  het  verhaal en wat er nog meer te zien is.

Als ik de foto’s die ik maakte bekeken heb en goedgekeurd, plaats ik er later wel wat van.

auto ronrdreis

wildlands affiche

7 thoughts on “25 maart 2016: Opening Wildlands in Emmen

  1. Fijn dat je zo,n mooi dag hebt gehad Corrie.
    Nu gesloopt zeker?
    Misschien morgen weer een beetje fit.
    Dit heb je toch maar mooi weer meegemaakt!

  2. Nou inderdaad….. Ik schrok zelf ook van het aantal foto’s waarmee ik thuis kwam ….. Duidelijk een kwestie van enthousiasme dat de overhand had🙂 terwijl ik er juist wel altijd heel bewust van ben gezelschap te hebben en dus goed op te letten mijn snufferd niet constant achter die zwarte kast te verstoppen😦

    Ik ben ook bekaf, komt weinig uit mijn handen …..gelukkig heb ik vaardige helpende handen omme heen

    Rust maar lekker uit… Xxx

  3. Dag Corry,
    Wat een leuk uitje!
    Wij vonden het woensdag heel erg gezellig en hebben genoten van de lekkere lunch en het gezelschap. Het was erg gezellig.
    Dank je wel nogmaals, ik stuur zo nog wat foto’s door van onze inmiddels (vanmiddag) in gebruik genomen sauna!
    Hartelijke groet en fijne paasdagen,
    Huub en Mary

    Verstuurd vanaf mijn iPad

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

