Zwijmelen op zaterdag

Soms heb je van die dagen en/of momenten, dat alles heel donker is. Dat je niet weet, hoe je verder moet. dan ga je het liefst in een klein hoekje zitten wachten tot het over is. Maar dat kan nu eenmaal niet altijd.
Gisteren zag ik een lied, dat mij helemaal opkikkerde. Paar jaar geleden ook al eens geplaatst, maar zegt zoveel!

Vergezicht is een nummer dat Annemieke heeft uitgebracht op haar CD “In alle rust”. Het lied is geschreven door Ralph van Manen, Henk Pool & Wim Rebergen en werd uitgevoerd tijdens het EO-programma De Verandering. Het lied gaat over het gemis van Annemiekes overleden man Pieter Jan en over het uitkijken naar een toekomst waarin er geen lijden meer zal zijn.
Voor mij een “zwijmellied”.

7 thoughts on “Zwijmelen op zaterdag

  1. Ondanks dat ik natuurlijk kan invoelen wat jij voelt….. heb ik toch wel het idee dat ik redelijk goed begrijp hoe het voelen moet…. dikke knuffel van mij, ik bel je gauw en kom gauw weer bij je langs hoor

    xxx

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

