Zaterdag 20 februari (morgen dus)Boekenmarkt in de Koepelkerk

Voor degene die graag leest het volgende: zaterdag a.s. (21 februari) wordt er, van 9.30 – 14.00 uur, weer een boekenmarkt georganiseerd in de Koepelkerk in Smilde. Elk jaar op de 3e zaterdag in februari.

Òp de gaanderij van de kerk staat het vol boeken, keurig op soort en onderwerp gerangschikt, maar ook op alfabet v.w.b. de schrijver.  Natuurlijk is er een koffiehoekje, waar vanaf 11.45 uur ook  heerlijke snert wordt verkocht.   Door diverse dames zijn bloemstukjes gemaakt. Kortom je hoeft je niet te beperken tot boeken kijken. Voor zover ik weet, worden er ook cd’s en dergelijke verkocht.

header31

Mede een mooie gelegenheid om de kerk eens van binnen te bekijken en te luisteren naar het orgel, evenals de kerk een Monument.

 

Ik zou zeggen: gaat (komt) dat zien!

5 thoughts on “Zaterdag 20 februari (morgen dus)Boekenmarkt in de Koepelkerk

  1. O, wat leuk zeg, een boekenbeurs in een kerk.
    Doet me trouwens denken aan wat een collega mij vertelde, dat er in Maastricht in een grote oude kerk permanent een boekenwinkel is gevestigd. Zij is daar helemaal weg van, met name de serene sfeer die er hangt.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

