Oudejaar 2015

“Vroeger” gingen we met het hele gezin op Oudejaarsavond naar de kerk, waar elk jaar weer: “Uren, dagen, maanden, jaren…” gezongen werd. Het z.g. Nieuwjaarslied. Vanavond hoop ik de dienst in de kerk mee te maken via een life-verbinding.

Ben benieuwd wat 2016 mij brengt, vooral gerelateerd aan mijn nieuwe woonstekkie. Ik ga het met vertrouwen tegemoet.

Hoop voor jullie hetzelfde  en wens iedereen Goede jaarwisseling en een gelukkig, voorspoedig  nieuw jaar!.

(Wat een gedragen tekst. Echt 50-er jaren. En aan het eind van de opname krijgen we allemaal de zegen mee. Reken maar dat dat vast voor 2016 is!).

3 thoughts on “Oudejaar 2015

  1. Wat mooi lieve Corry!!

    En ja uiteraard vanuit het diepst van mijn hart hoop ik dat 2016 voor jou een heel goed jaar mag worden waarin alleen maar goeds zal zitten en dat jij je weer helemaal gelukkig in je huisje én velletje voelt want dat gun ik je zo!!

  2. Dit lied ging toen ook nog (tergend) langzaam, precies zoals de tijd toen (leek) te gaan.
    Er is heeel veeel veranderd sinds die tijd al was het alleen maar het feit dat de tijd nu zo snel gaat.
    Om dan nog maar niet te spreken van al die kostbare momenten die we toen hadden en waarvan we ons niet altijd bewust waren dat ze zo kostbaar waren en dat (alweer) de tijd ons tussen de vingers door glipte.
    Laten we die kostbare herinneringen koesteren in ons hart en proberen te genieten van de tijd die ons nog gegeven is. Lieve Corry ik hoop dat we samen een gezellig en goed 2016 zullen beleven!
    En speciaal morgen veel sterkte!!

  3. Dit doet mij denken aan mijn jeugd. Ook wij gingen vroeger op oudjaarsavond naar de kerk en zongen dit lied. Hoop dat jij vanavond naar een fijne dienst kunt kijken/luisteren.

    Ik wens jou een hele goede jaarwisseling toe en een heel mooi 2016

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

