Thursday Challenge thema: COOKING

En dat Cooking kun je weer onderverdelen in allerlei acties: dit keer in het engels:
Meal, Grilling, Roasting, Boiling, Oven, Fire, Steak, Cake, Pie

Kun je nog wel even vooruit. Ik hou het lekker makkelijk dit keer. Elke dag voor jezelf een maaltje in elkaar flansen is echt niet leuk. Je staat een poosje in de keuken, maakt een prakkie klaar, en dan heb je het maar op te eten. Lukt wel, maar meestal met “lange tanden”.
Gisteravond had ik nul-komma-nul zin om wat zeer verantwoords te maken.
Even de voorraadkast ingedoken en vond daar het volgende:

cooking 22 okt

Reken maar, dat me dat lekker gesmaakt heeft. Vandaag de rest met mogelijk een dikke plak volkorenbrood erbij. Nou dan kan ik er vandaag ook wel weer tegen.

8 thoughts on “Thursday Challenge thema: COOKING

  1. Nee, als je altijd gewend was voor z’n tweeen te koken, valt het niet mee als je dan alleen voor jezelf moet koken.
    Ik doe het nu al zo lang, en ik moet zeggen ik geniet ervan, het is bij mij een ritueel : koken, eten, afwassen.

  2. Ik heb vaak alleen gegeten, toen ik nog student was en ook tijdens zakenreizen. Ik combineerde dan altijd rustig genieten van wat ik gekookt had (of wat er in het restaurant geserveerd werd) met het lezen in een boek. En ik als ik nu alleen eet (zo’n drie, vier keer per week) dan doe ik dat nog steeds.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

