Thursday Challenge Thema: NACHT

Nacht dus het thema deze week, suggesties: (Donker. Weinig licht. Schemering. Avond. Schaduwen. Lange sluitertijd. Stadsverlichting…)

Vorige week was het thema Zon en toen plaatste ik een foto van de middernachtzon, gemaakt op de Lofoten.
Vandaag een foto, gemaakt in Rovaniemi (Finland), dus ongeveer op dezelfde breedtegraad. Foto niet door mij gemaakt, maar je ziet nu een foto waarvan ik droom, die nog eens zelf te kunnen maken.
Tja, wensen moeten blijven, he? (Aurora-Borealis, Noorderlicht)

1 okt. nacht noorderlicht-rovaniemi

8 thoughts on “Thursday Challenge Thema: NACHT

  1. Die wens snap ik als geen ander…. want die staat ook heel hoog op mijn wensenlijstje!

    schitterende foto hoor en hopelijk ooit een aantal van jezelf. -x-

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

