Thursday Challenge Thema: Georganiseerd.

Vandaag als thema dus “Organized”: Methodisch. Orderlijk. Keurig. Neat: Gereedschappen. Boeken. Kleding. Huizen…

Veel om uit te kiezen dus. Een aantal jaren geleden maakte ik een foto van een deel van mijn (onze) boeken. Die kan nu dus mooi dienst doen. Sommige boeken zijn inmiddels afgevoerd naar een boekenmarkt enzo. Geen actuele weergave van mijn boekenvoorraad dus.

20 aug organized

Ik zie dat het er niet zo erg georganiseerd uit ziet. Er staat van alles door en naast elkaar. Maar ik doe het er maar mee.

8 thoughts on “Thursday Challenge Thema: Georganiseerd.

    • Nou, Marian, opgeruimd is ongeveer noodgedwongen, want ik hoop gauw mijn huis te kunnen verkopen. Daarna ga ik (veel) kleiner wonen, en dan kunnen er niet zoveel boeken mee. Maar…..’t jongt alweer aardig aan.

  1. Altijd leuk om bij een ander in de boekenkast te kijken …alleen jammer dat dit geen recent beeld is …Tegenwoordig lees ik veel op de E-reader…en dat bevalt ook prima al lees ik af en toe wel weer een écht boek hoor …:-)
    Fijne dag vandaag
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

