Zwijmelen op Zaterdag

Alweer een week voorbij. Een week, waarin ik op mijn blog niks van mij heb laten horen en/of zien. Reden: 3 weken geleden ben ik nogal hard onderuit gegaan, en sindsdien wordt mijn rechterbeen gezwachteld. En dat doet soms smerig zeer.
Maar op zaterdag ben ik er weer, er moet immers gezwijumeld worden. Ik heb een prachtig lied (vind ik) voor jullie gevonden. The New London Chorale: om telkens weer naar te kijken en te luisteren.
Verrassing: bij deze uitvoering zingen ook Anita Meyer en Rob de Nijs mee.

9 thoughts on “Zwijmelen op Zaterdag

  1. Daar zitten we. Jij met been. Ik met rug, onderbeen en voet, nu al ruim een week.
    Gelukkig kan ik voetje voor voetje lopen , wel achter de rollator maar het lukt.
    Prachtig nummer van Vicky Brown.

    Fijn weekend,
    groetjes, Ria

  2. Nog steeds volop bezig met het herstellen van mijn blog…. even tussendoor tijd maken om jou te bezoeken😉

    Mooie bijdrage….en ja dat vallen, dat moet je toch maar niet meer doen hoor ! -x-

    • De buurman zei vanmorgen ook al dat ik niet weer moest vallen. Ben het helemaal met jullie eens, maar soms gebeurt het zomaar. Zojuist is been weer gezwachteld. Morgen naar de praktijk, waar de huisarts zijn oog op het gewonde been zal “laten vallen”. Ik hoop, dat de zwachtel niet meer hoeft. Elastische kous is al vervelend genoeg.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

