Thursday Challenge Thema: MOOD

Stemming: Gelukkig. Verdrietig. Opgewonden. Verveeld…

Lang gedacht wat ik daarvoor bedenken kon. Ben er niet helemaal bij, want ben zondag heel hard op (vooral mijn rechterknie) gevallen, wat enorm veel pijn en heel veel kleuren oplevert. Ik voel me met recht een gevallen vrouw. Ben niet zo “in the mood”.

Heb toch wat bedacht:

<div align="center")30 juli Stemming

boos-manneke 30 juli

Een beeld in het Vigiland Park in Oslo. Val helemaal voor dit ontzettend kwade kereltje. Je “hoort” hem bijna stampvoeten.

Prachtig park als je eens in Oslo mocht komen. Aanbevolen!

13 thoughts on “Thursday Challenge Thema: MOOD

    • ook wij waren al twee keer in het Vigilandpark in Oslo. Ik heb ook dit opstandige jongetje gefotografeerd ,ook veel herkenning in de beelden van vrouwen in verschillende levensfasen.
      Heerlijk park om je echt te ontspannen. Ik kom er steeds meer achter dat ik een “noordelijke ziel”heb.
      Beterschap Corry en ik hoop dat het zomerzonnetje ook voor jou gaat schijnen!

  1. Voor een ‘gevallen’ vrouw publiceer je nog prachtige stukken. Mooie foto’s ook. Ik meen deze al eens eerder bij je te hebben gezien. Maar zeker weten doe ik het niet.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

