Thursday Challenge Thema: OLD

OUD dus suggesties: Klassiek. Antiek. Roestig. 2e-Hands. Lang geleden, Veroudering. Senior

Mooie suggesties, nu nog een bijpassende foto vinden. Dat valt om de drommel niet mee. Heb mijn toevlucht maar gezocht bij een oude foto. Ik schat dat dit portret uit 1943 is. Best wel oud dus.

23 juli OUD Johan+Jenni uit met ouders

Je ziet Johan met zusje en zijn ouders. Waar de foto genomen is, weet ik niet.

This picture has been made in 1943 (I presume) So rather old. You see my husband as a little boy with a sister and his parents.

10 thoughts on “Thursday Challenge Thema: OLD

  1. het is misschien gek maar ik ‘wist’ zonder het al gelezen te hebben dat het jochie Johan moest zijn, wat precies weet ik niet maar ik herkende hem er gelijk in.

    Mooie foto, wat een mooi bezit ook!

    xxx

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

