Weer thuis na heel heet weekje

Vorige week, 29 juni – 4e in juli was ik met de Zonnebloem een weekje in Lunteren, en wel in Het Bosgoed.

Het was een fijne week, maar mede door het wel heel erg warme weer zeer vermoeiend. We maakten donderdags, nota bene de warmste dag van de week, een excursie naar de tuinen van Appeltern. Prachtige tuin. Veel bloemen, bomen, voorbeeldtuinen, en nog veel meer. Maar doordat het zo warm was hebben we lang alles niet kunnen zien. Wel kwamen we onderweg een paar mooie gedichten tegen:

gedicht Emoties

gedicht WIJ

Waarom die gedichten daar hingen weet ik niet. Van anderen hoorde ik, dat die er nog meer hadden gezien.
Maar, zoals ik al zei, hebben we lang alles niet gezien. Hebben vroegtijdig de schaduw opgezocht (restaurant). Daar was het best uit te houden.

Mogelijk volgt er later meer.

4 thoughts on “Weer thuis na heel heet weekje

  1. Leuk …weer een weekje er uit !
    Ja met die hitte valt iets doen erg tegen …Fijn dat er een restaurant was 🙂
    Bij TV Gelderland heb ik iets gezien over die gedichten maar ik kan t even niet meer onder woorden brengen ….
    Vandaag heel wat lekkerder he ….Die hitte hoeft van mij ook niet …
    Een fijne dag vandaag !
    Groeten Sophia

  2. Het was erg warm, heb aan je gedacht. Hadden jullie daar wel voldoende schaduw en airco misschien? Te warm om iets te ondernemen, thuis was het ook warm maar daar kun je desnoods met de voeten in een teiltje koud water gaan zitten. Gelukkig nu heel wat koeler kun je even bijkomen van zo’n zware week!

  3. Fijn om een weekje weg te zijn, maar jammer van die hitte. Appeltern is mooi, maar niet als het zo warm is. gelukkig konden jullie nog gezellig in het restaurant verblijven.
    Als ik het goed heb zijn die gedichten gemaakt door Ben van Ooijen, de directeur van Appeltern.
    Groetjes,

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

