Thursday Challenge Thema: Beach

Thema: Zand. Water. Ontspanning. Boten. Zonsondergangen. Zeeschelpen…

In 2008 waren Johan en ik een weekje op Texel. Erg genoten, hoewel het vooral met mij toen lang niet goed ging, vanwege de lekkende hartklep. Maar we hebben nog wel van het strand en de zee kunnen genieten. Heerlijk rustgevend. En dan loop je een eindje langs de waterkant en kom je het volgende “kunstwerk” tegen. Waard om geportretteerd te worden.

MEDION DIGITAL CAMERA

MEDION DIGITAL CAMERA

7 thoughts on “Thursday Challenge Thema: Beach

  1. Mooie invulling van 7 jaar geleden. We zouden bijna “bijbels” gaan denken😉 ! De 7 vette en de 7 magere jaren, of is het net andersom. Wij lopen hier in Los Boliches bijna dagelijks even over het strand, maar dat heb je als het aan de overkant ligt.

  2. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst aan t strand ben geweest zolang is t al geleden! Is dan ook niet naast de deur. Maar als ik ga is een zandkasteel bouwen iets waar je nooit te oud voor bent!😉

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

