Zwijmelen op zaterdag

Ik hoorde vanmorgen op de radio een versie van Gabriellas Song (uit de film : “as it is in Heaven”). Omdat ik daar zo lekker bij wegzwijmelde, wil ik dat hier ook even laten horen. Ik vond een geweldige uitvoering van een brassband. Speciaal voor Jankie en Annette (en natuurlijk voor alle andere brassbandliefhebbers of -spelers):

Graag wil ik hier ook de originele versie uit de film laten horen.

De tekst ontroert me telkens weer. Ik kan de Zweedse tekst verstaan, en dat spreekt mij nog meer aan. Zó mooi!

Voor meer zwijmelen, kijk bij Marja

14 thoughts on “Zwijmelen op zaterdag

  1. Inderdaad prachtig…. en ontroerend, temeer ook omdat het me herinnert aan mijn blaas-tijd en ik me weer realiseer dat ik het voortaan bij het luisteren moet laten omdat ik zelf niet meer spelen kan. Oef…. tevreden zijn met dat wat je wel kunt en niet treuren over dat wat je niet meer kunt, makkelijker gezegd dan gedaan.

    Fijn weekend -x-

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

