Pods in Wales

Pods? wat zijn dat nou weer? Wist ik ook niet, maar dankzij zoon weet ik het nu. Een “pod” is een soort trekkershut.

pod verblijf in Wales

Nieuwsgierig? Hier kun je een filmpje bekijken. Leuke overnachtingsplek. 

Zoon is in Wales met een vriend op vakantie. Jaren geleden waren wij daar ook eens. Met de kinderen, want die gingen toen nog mee (moesten ze wel, ha,ha). Kun je nagaan hoe lang dat geleden is. Ben er achter dat dat in 1980 was. Hieronder een foto van Nico ergens in Wales.

Nico in Wales 1980

8 thoughts on “Pods in Wales

    • Nee Marja, geen toilet in die dingen, maar net als in Nederland, als je een trekkershut huurt, moet je naar de sanitaire voorzieningen op de camping. Eigenlijk niks mis mee, want als je met een tent of caravan, ofzo, op stap bent, gebruik je ook de voorzieningen van de campings

  1. Volgens mij was dat de vakantie dat wij als gezin ook mee waren in 1980. Ik herinner me iets van een dominee op klompen en dat hij een pak snelfiltermaling van Douwe Egberts kreeg. Hij ging uit de kerk mee koffiedrinken op de camping. Klopt dat Corry?

    • Nou Sytske, je bent warm, maar de reis met jullie was in 1979. Dat verhaal van die dominee klopt. We gingen samen naar de kerk in (ik meen Penarth) en de dominee begroette ons speciaal als Nederlandse gasten, maar vond het jammer, dat we niet op klompen waren. Waarna hij uitgenodigd werd om een kopje koffie met ons te drinken op de camping, en klompen te passen.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

