Wel Moederdag, geen zwijmelen op zaterdag

Gisteren werd ik door mijn dochter en schoonzoon in de pré-moederdag bloemetjes gezet. Gisteren, omdat ze het vandaag zelf druk heeft met moeder zijn. Haar kinderen met aanhang zullen verdeeld over de dag op bezoek komen, en dan kan ze niet ook nog eens bij mij op bezoek gaan.
Naast een heerlijk maaltje asperges, bracht ze een boek mee met de titel: “Je geld of je leven”. Ondertitel: oma berooft een bank. Ga ik vanmiddag eens lekker van genieten. Schijnt humoristisch te zijn, speelt in Zweden dus moet helemaal goed zijn.

Daarna werd ik meegenomen naar Vries en wel naar Theeschenkerij Het Koetshuis, waar we genoten hebben van koffie/thee met een paar heerlijke Belgische bonbons. Het leuke is, dat de eigenaresse van winkel annex theeschenkerij een ex-collega van mij is. Ze runt dit met haar man. Dus heerlijk met elkaar gepraat en herinneringen opgehaald. Ook nog rondgekeken in hun winkel waar echt van alles te koop is. Heeft veel weg van een kringloopwinkel. Wat een leuke dingen hebben ze daar!

Kortom een fijn bezoek en leuke moederdag.

Terwijl ik dit blogje aan het schrijven ben, gaat de bel en wordt er een grote doos bezorgd. Verrassing van mijn zoon, die verhinderd is. Een prachtig boeket bloemen zit er in die doos.

bloemstuk moederdag

 

 
Tjonge, wat een verrassingen op moederdag. Helemaal blij.
Alle moeders ook een fijne Moederdag gewenst, en op zo’n dag als deze, denk ik altijd aan al die vrouwen, die zo heel graag moeder wilden worden, maar wie het niet gegeven is.
Voor hen allemaal een witte roos:

witte roos

PS: wil je ook eens iemand verrassen met een prachtig boeket, kijk dan op http://www.deen.nl Heb persoonlijk ook al eens zo’n boeket verstuurd. Aanbevolen!!

11 thoughts on “Wel Moederdag, geen zwijmelen op zaterdag

  1. Wat een mooi en origineel moederdag kado Corry! Het is je zo gegund. Geniet vandaag nog maar eens lekker na. Zonnige moederdag mei groet van ons.

    Verzonden vanaf Samsung Mobile

  2. Joepieeeeeeeee jij in de bloemetjes gezet, letterlijk en figuurlijk, prachtig! Het is je zo ontzettend gegund. En dan nu met de zon op de ruitn, jij in je stoel met dat boek, geniet ervan!!

    • Ben even stil vanwege jouw reactie. Op Moederdag ben ik altijd zo blij met mijn kinderen, en dan denk ik aan al die vrouwen die ook zo heel graag moeder hadden willen worden. Mij tante was één van hen. Zo diep als dat doorwerkt in iemands leven. Dank voor je dankjewel.

  3. Hallo Corry, wat een verrassingen. Zelf doe ik niet zo aan Moederdag, maar van Siete kreeg ik het boek “Magdalena” van Maarten ’t Hart. Leest ook heerlijk weg…… Groeten uit Twente, Riny.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

