Zwijmelen op zaterdag

Het is alweer zaterdag en dan gaan veel bloggers zwijmelen. Doe vandaag ook weer mee. Heb een lekker oud lied gevonden, dat met (toen) Koninginnedag te maken heeft.

Kan hier zo geweldig van genieten. Heel veel “terug in de tijd”, maar wat was Corrie met haar man Wim Kan beroemd in die tijd.
Hoort van Wim niet veel meer, ik denk omdat hij conferences had over actuele dingen, en als je die tijd dus meegemaakt heb, weet je nog wat hij bedoelt met z’n opmerkingen, maar tegenwoordig heeft men daar geen weet meer van.
Afijn, ik hoop dat je er van geniet(en kunt).

Meer zwijmelaars vind je bij Marja

13 thoughts on “Zwijmelen op zaterdag

  1. Geweldig,dit doet mij aan mijn vader denken die was werkzaam bij de ‘familie’dit vond hij eigenlijk niet zo’n leuk dit lied.Hij is nooit een fan geworden van Wim en Corry.Wij als kind vonden nog niks,’t was ook heel gewoon ook met Juul als buuf.

  2. Corry vertolkt, maar Wim heeft de tekst geschreven. We zouden hen allebei moeten blijven herinneren. Het waren vakmensen, echt artiesten. En ze mogen dan afhankelijk zijn geweest van de actualiteit, er is nog veel wat de moeite waard is.
    (Wim Kan in 1978: ja, mensen vandaag de dag is het centrale thema: hoe kom ik rond en…… waar laat ik mijn auto).

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

