Maandag: 2e Paasdag

Gisteren was het de eerste Paasdag. ’s Morgens eerst fijn de kerkdienst meebeleefd via internet. Zo mooi, dat dat nu kan. De weergave is soms ietwat haperig, maar dat mag ‘em de pret niet drukken. Blij met deze mogelijkheid.

Ben niet live naar de dienst geweest, omdat ik om 11 uur opgehaald met de taxi, die mij naar Hoogeveen zou vervoeren, alwaar ik om 12 uur werd verwacht voor een Paasbrunch in Hotel Hoogeveen.

hotel Hoogeveen

Echter: de taxi was er om 5 voor half twaalf nog niet, dus maar eens gebeld. Ze hadden heel veel vertragingen en over 15 minuten zouden ze er zijn. Uiteindelijk was het 10 over half twaalf dat ik in kon stappen. Als we weg zullen rijden komt er een bericht binnen, dat er in Assen een mevrouw opgehaald moet worden. Ze wil graag naar Zwolle. Dus…..via Assen ben ik uiteindelijk in Hoogeveen aangekomen. Het was toen 10 over half een!! De kinderen waren maar vast begonnen. (Ik had hun gebeld dat het behoorlijk later zou worden).  Ze hadden trek. Ik ook trouwens. Maar na al die perikelen hebben we nog zo’n twee uurtjes fijn bij elkaar gezeten, en hebben ons het eten prima laten smaken.  Niks mis mee daar in Hoogeveen.

Vandaag rustig dagje. Heb nog wat in de tuin rondgeploeterd. Er was nogal wat groen en ander spul van de bomen gewaaid tijdens de storm van afgelopen maandag. Dat lag vooral her en der verspreid op de oprit en het terras. Ziet er nu weer wat beter uit.

Wie had 2 jaar geleden ook maar kunnen denken, dat ik zo’n klusje in de tuin weer zelf kon doen! It’s a miracle (onnodig engels). Maar wel iets om dankbaar voor te zijn.

dochter en 2e kleindochter

Twee van de meegenieters  bij de brunch.

En o.a. was hij er ook:

Hendrik Jan

11 thoughts on “Maandag: 2e Paasdag

  1. Wij hebben heerlijk hier bij mij gebruncht. Nu is iedereen weer naar huis en ik ga achter de laptop en de buis.
    Bij mij moet een den worden gekapt die al voor de derde keer door storm is omgewaaid.
    Daar mag mijn zoon morgen mee beginnen.

    Fijne avond,
    Groetjes, Ria

  2. Fijn dat je ondanks de vertraging toch hebt genoten.
    In huize F. is met zoon, schoondochter en kleinzoon zo uitgebreid gebruncht dat we avondeten overslaan. Familie weer oostwaarts gekeerd en nu even een rondje langs de blogvelden.

  3. Wat vervelend dat die taxi zo laat kwam, erg sneu voor je. Als je het van te voren had geweten had je vast een andere manier bedacht om in Hoogeveen te komen.
    Gelukkig was het wel gezellig en goed en zo te zien aan de foto’s zat de stemming er nog wel in!

  4. J die Regio Taxi verhalen ken ik ook van mijn zussen ….
    Maar fijn dat je toch een paar uurtjes met je familie door hebt kunnen brengen .
    Je klein kinderen worden groot !
    Knap hoor dat je zelfs wat in de tuin kan doen ….Petje af !
    Voor nu een fijne week hoor
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

