Verslag(je) Open huis

Het hele huis spic en span om 11 uur. Ik zat er klaar voor, samen met de buurvrouw, die mij zou assisteren als het heel druk werd.

En ja, om ongeveer half twaalf werd er gebeld, en volgde een bezichtiging. En wat bleek: het is gewoonweg grandioos dat buuv aanwezig was, want ze zorgde voor koffie, en tijdens het praatje na de rondgang kon zij onbekommerd vertellen over de buurt. Veel beter dat zij dat deed, want ze heeft helemaal geen belang bij de verkoop van mijn huis.

De eerste bezoekers stonden op het punt van vertrekken, toen de bel weer ging en er nog een bezichtiging volgde. Ook hierbij was de aanwezigheid van de buurvrouw heel fijn, want ze heeft ooit gewoond in de stad waar deze mensen nu (nog)  wonen. Aanknopingspunt dus.

Kortom: buurvrouw, geweldig bedankt voor je assistentie.

En blij, dat ik niet voor joker het huis opgepoetst heb.

10 thoughts on “Verslag(je) Open huis

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

