Feestdagendip voorbij

Eindelijk ben ik weer een beetje terug bij mijzelf. Had het niet verwacht (ben nogal optimistisch, vind ik zelf), maar de hele feestdagendrukte heeft mij behoorlijk in de tang gehad. Eerste Kerstdag kleindochter jarig, en wat werd Johan gemist!
Daarna een paar dagen “bijkomen”, wat eigenlijk helemaal niet lukte, en dan is het alweer de jaarwisseling die er aan komt. Oudejaarsavond een paar uurtjes bij de buren geweest, maar om plm elf uur naar huis, om in mijn eentje het afgelopen jaar te overdenken.
Gelukkig ’s nachts wel tamelijk goed geslapen, want 1 januari zou de verjaardag van Johan zijn geweest. Om dat te “vieren” heb ik de (klein)-kinderen uitgenodigd voor een champangebrunch bij Van der Valk in Assen. En dat is een prima zet geweest. Uiteraard even geklonken op Johan, over hem gepraat, en ondertussen geweldig genoten van het buffet en alles wat daar gehaald kon worden.
Wat jammer, dat de inhoud van je maag zo beperkt is. Maar ja…….
En dan ben ik zondag 4 januari ook nog (met zoon) naar Nijverdal geweest, alwaar de verjaardag gevierd werd van een broer en zwager. Heel gezellig. Maar daar misten we jongste broer en Johan.
Maar nu ben ik er weer een beetje. Eerste doelstelling voor dit jaar is: verkoop van mijn huis, en dan zien we daarna wel verder.
Zo, even een beetje bijgepraat.

proost!!

Een beetje laat, maar: PROOST op 2015!

13 thoughts on “Feestdagendip voorbij

  1. Och, lieve Corry . Wat een moeilijke dagen allemaal voor jou. En wat dapper dat je er zo doorheen hebt geslagen.
    Je gaat je verdriet niet uit de weg, wat wel goed is maar niet altijd gemakkelijk. Gelukkig heb je al die feestdagen weer achter de rug en kun je weer je eigen dagtempo bepalen en een beetje bijkomen.
    Sterkte.

  2. wat een moedig mens ben je toch, want het zal. ondanks je positieve instelling hard werken zijn om nu alles zonder je’maatje’ te moeten doen. wens je voor dit jaar toe, dat je inderdaad snel je huis kwijt zult zijn en rust kunt vinden op een mooie nieuwe stek.

  3. Je hebt het toch een beetje gezellig gehad tijdens de Feestdagen, kan ik lezen.
    Ik kan heel goed begrijpen dat je je man gemist hebt, ik miste mijn Mama heel erg.
    Fijn weekend.
    En gelukkig Nieuwjaar.

    • Dankjewel Garfje, voor je nieuwjaarswens, maar ook voor je begrip, dat ik Johan zo heel erg mis. Ik heb goede feestdagen gehad maar met een gigantische rouwrand. Misschien gaat die nog eens weg? Ik poog dapper door te gaan.

  4. en weet je?
    Ik mag getuige zijn van hoe jij je door alles heen ‘slaat’ … behalve dat ik daar trots op ben ben ik ook trots op jou.
    Men kan van alles zeggen maar jij moet het toch maar even doen in je eentje, en dat gaat je bijzonder goed af!

  5. Dat zijn moeilijke dagen voor jou geweest …geen wonder dat alles je te veel werd ..Wat heb je Johans verjaardag mooi gevierd met je kleinkinderen !!Fijn dat dat zo kon!! En dat je je nu weer wat beter voelt !
    Succes met de verkoop van je huis
    Groeten Sophia

  6. Dat missen voel je natuurlijk in die hoogtijdagen. Ik ben wel blij dat het weer januari is. Hoewel: het weer mag wel even beter. Enfin, binnen gezellig maken maar.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

