Thursday Challenge, Thema: Kleding

Kleding, een onderwerp waar je te kust en te keur kunt gaan. Kijk hier voor meer kledingfoto’s. Er doen elke week aan deze uitdaging mensen mee, van over de hele wereld. Erg leuk om te zien hoe iedereen het thema invult.

Voor de opgave van vandaag begin ik met een foto van 17 mei 1997, de Noorse nationale feestdag. Wij waren toen een week in Vågåmo, en op die feestdag was er een optocht en liep iedereen in de mooiste kleding. Veel klederdrachten uiteraard. Deze drie dames wilden best wel even poseren. Als je goed kijkt, zie je naast hen nog een dame in een andere dracht, en eentje in de dagelijkse “kloffie”.

25 sept kleding Noorwegen

 

En dan heb ik ook nog de volgende 5 dames in het blauw en een heer, die qua kleur wat uit de toon valt. Kan hij ook niks aan doen….. Tegen zoveel vrouwen moet je het als man wel afleggen.

25 sept Kleren Koninklijke familie 30 april 2013

 

13 thoughts on “Thursday Challenge, Thema: Kleding

  1. Klederdrachten vind ik geweldig. Waarschijnlijk omdat mijn opa en oma en een paar tantes ook in klederdracht liepen.
    Het blauw straalt je tegemoet bij het staatsieportret.

  2. Klederdracht is mooi, zeker als er volksdansen bij te pas komt. Dat vind ik leuk.
    Mooie foto van de Kon.fam. Opstelten zal tevreden zijn. Die wil altijd meer blauw op straat.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

