Het sociale Media Testament

Is al eens door mijn brein “geschoten”: wat gebeurt er met mijn accounts op diverse sociale media na mijn overlijden?  Maar verder dan dat kwam ik niet.

Nu kreeg ik vanmorgen een mailtje, dat mij hier wel heel goed op attendeerde. Wat moet er gebeuren als je zelf die accounts niet meer op kunt zeggen?

Ik had de link hier graag toegevoegd, maar ergens heb ik vast iets verkeerd gedaan, want hij staat ineens als permalink  onderaan de tekst. En het “gewone” icoontje voor de link is foetsie. Dus:  als je ook wilt weten wat er gebeuren moet om je account op te heffen, klik dan op de permalink.

Maar, weet je wat,  ik plaats ‘em hier gewoon voluit: http://www.nuvema.nl/handleiding-social-media-overledene-verwijderen-wijzigen#facebook . Gaat dan helemaal goed komen (hoop ik). Enne…. doe er je voordeel mee.

5 thoughts on “Het sociale Media Testament

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

