2e vervolg Druk, Druk.

Een week verder alweer, en nog steeds druk. De aansluiting van KPN op het glasvezelnet is, wat de tv betreft, prima. Mooi beeld, mooie kleuren. Helemaal okay.

Internet ben ik nog niet zo tevreden over. Heb vorige week op 2 dagen wel zo’n anderhalf uur met de klantenservice zitten bellen. Ten eerste over het telefoonnummer, dat ik ineens nieuw toebedeeld kreeg, waardoor ik voor een heleboel mensen niet meer bereikbaar was, en ten tweede over de internetverbinding. Als ik namelijk ’s morgens verbinding wil maken met internet gaat dat niet automatisch. KPN heeft me een foefje geleerd hoe ik dat moet doen, maar ben er nog steeds niet tevreden mee. Vandaag weer een uur met één van de medewerkers gebeld, en voorlopig blijft het ook zo. Gelukkig heb ik een buurman, die veel kennis heeft van het hele pc-gebeuren, en die wil morgen proberen of hij de automatische doorstart kan vinden. Goede buren……..

Afgelopen zaterdag naar Veendam geweest om de verjaardag van schoonzoon te vieren. Dus ook weer druk.

En dan ondertussen ook nog bezig zijn met het huis. Soms heb je het gevoel dat je geleefd wordt. Ik hoop gauw weer in rustiger vaarwater te belanden.

rustig water

Vanmorgen weer een drukke morgen: zeer gewaardeerde hulp kwam “hemmeln” (schoonmaakbeurt voor ’t huis).

Ondertussen iemand van een klussenbedrijf hier gehad, die een paar klusjes voor mij opknapte.  Apotheek kwam medicijnen brengen. Buur kwam ook nog even, want ik had problemen  met een buitendeur, die ik maar niet open kreeg. (En later ook niet weer dicht en op slot). Eigenlijk heel veel klussen, die Johan vaak deed, en dan voel ik me soms wel erg alleen. Overal heb je hulp bij nodig. Is verdrietig, en op zulke momenten mis ik ‘em wel heel erg.

Maar ja, een paar keer slikken en dan gaat het wel weer. Ben blij en dankbaar voor alle goede en behulpzame buren en vrienden.

 

 

 

4 thoughts on “2e vervolg Druk, Druk.

  1. Wat naar dat je nog steeds moeite hebt met je internet verbinding…dat zijn dingen die gewoon moeten werken he …Sterkte ermee.
    Je hebt genoeg aanloop zo he …maar ligisch dat je dan Johan mist ….Lastig om alles te moeten vragen ….maar wel fijn dat je veel hulp in de buurt hebt .
    Sterkte hoor
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

