Druk, druk (vervolg)

In een vorig logje schreef ik over de drukke zaterdag (6 sept). Het spreekt vanzelf, dat ik de dag erna, zondag, een echte rustdag heb gehouden. Kon ’s avonds niet meteen slapen, dus kort nachtje gehad, want thuiszorg is er meestal al om half negen om mij de elastische kousen aan te doen.. Met die strakke dingen om je benen kruip je niet lekker weer in bed, dus eerst maar naar de kerkdienst geluisterd, Daarna  koffie met wat lekkers, en toen zo langzamerhand mij maar eens in de kleren gehesen. ’s Middags nog een klein eindje gewandeld, maar dat stelde ook al niet veel voor. Was gewoon erg moe.

Op tijd naar bed, want de maandag zou er een technicus van KPN komen om de glasvezeltoestand aan te sluiten. Hij was toch ruim 2 uur bezig, en intussen kwam er een glazenwasser prijsopgave doen voor het wassen van de ramen (waarvoor anders?), er kwam iemand oude boeken ophalen voor de boekenmarkt en ook nog een mede-bestuurslid van een commissie om te bespreken hoe we verder moeten nu de secretaresse zo heel erg plotseling overleden is. Hoe komen we bij haar bestanden? Hoe nu verder, enz. Vragen, waar we graag een antwoord op zouden willen weten.
Ondertussen probeerde ik ook nog mijn aandacht bij de KPN te houden. Viel niet mee. Heb dan ook best wat gemist. Maar afijn, internet werkte, tv ook, maar telefoon niet, want ik had ineens een ander nummer, waardoor ik eigenlijk voor niemand bereikbaar was. Kon zelf gelukkig wel bellen. E.e.a. heeft te maken met de alarmknop van Eurocross die alleen werkt op een analoog telefoongebeuren.

Wordt vervolgd (denk ik)

5 thoughts on “Druk, druk (vervolg)

  1. Vaak komt dan alles tegelijk ….
    Is inmiddels alles met je telefoon ook weer in orde ? Want niet bereikbaar zijn is niet fijn .
    Voor deze week een fijne week !
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

