Druk, druk

Tjonge wat heb ik een paar drukke dagen achter de rug. Dat begon al zaterdag de zesde. Eén-na-jongste broer was 25 jaar getrouwd en gaf, samen met zijn lief, een feestje. Daartoe moesten we ons naar Heerhugowaard begeven, Voorwaar niet naast de deur. Ik mocht meerijden met dochter en schoonzoon. Ze wonen in Veendam, dus om mij op te halen en daarna weer richting Afsluitdijk, zou voor hen een extra ronde betekenen. Ik heb daar het volgende op bedacht: Ik ga met de regiotaxi naar goede vrienden in Leek, drink daar gezellig een kopje koffie, eet een broodje, kletsen bij en dochter haalt mij daar af. Werkt perfect. Daarna koers gezet naar Heerhugowaard. Prachtig, altijd weer, die rit over de Afsluitdijk. In Wieringen even gepauzeerd, met drankje en hapje, en toen verder naar het feest. Dat was bij Skeef Het was gezellig. Fijn de familie weer te ontmoeten en even bij te praten. Om plm kwart over acht huiswaarts, en om kwart voor 11 werd ik thuis afgezet. Let wel: dochter en schoonzoon hebben dan nog minstens drie kwartier rijden voor de boeg. Met een beetje geluk laat ik jullie het vervolg van de drukke dagen ook nog weten.

5 thoughts on “Druk, druk

  1. Dat is inderdaad eendruk dagje geweest !…Goed bedacht om naar vrienden tegaanin de goede richting…zo heb je dáár ook weer bij kunnen praten ….Wel geslapen de nacht erna ?
    Ik ben benieuwd naar de volgende drukker dagen🙂
    Voor nu vast een fijn weekend
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

