Thursday Challenge Thema: Skye

Alweer donderdag, en ik ga de uitdaging aan.
Het thema vandaag is: SKY (Vogels, Gevleugelde insecten, Vliegers, Frisbees, Ballonnen, Wolk).

Gelukkig dat wolk ook een onderdeel is van de SKY, want ik heb nog een mooie Finse wolkenlucht. In 2008 gemaakt in Fins Lapland.
We reden graag onbestemde weggetjes op, ergens zomaar in the middle of nowhere, en opeens liepen er 2 rendieren pal voor onze auto. Ze wisten van geen wijken, hielden strak koers. En wij er maar achteraan. Genoten hebben we.

MEDION DIGITAL CAMERA

Later zag ik pas welke mooie wolkenlucht er was.

Clouds in Finnish Lapland . Two deer suddenly walked in front of our car. When I saw the picture I realised how beautiful the clouds are.

17 thoughts on “Thursday Challenge Thema: Skye

  1. Echt een prachtige lucht!!…En leuk ….zo achter de rendieren aan …..mooie herinnering .
    Vast een fijn weekend …wij gaan weer naar de caravan🙂
    Groeten Sophia

  2. Weer zo’n mooi herinnering. Finland moet onherbergzamer zijn dan Noorwegen en Zweden. In zijn laatste vakantie naar de Lofoten, kwam mijn broer ook door Finland. Maar het vond het daar te eenzaam en donker en ging weer snel wat meer westwaarts, vertelde hij me in 2005. Op deze foto is het uitzicht veelbelovend blauw. Heel anders dan ik me had voorgesteld.

    • He Plato, Finland heeft een landklimaat en daar is het zomers (vaak) geweldig mooi weer. Wij zijn er vier keer geweest, en bijna altijd prachtig weer. Natuurlijk wel eens een regendag tussendoor. Kan je broer ook wel begrijpen, want misschien heeft hij een vorm van bosfobie? Daar hoorde ik meer reisgenoten over. Veel te veel bossen en bomen, zeiden ze. Wij houden daar wel van. We maakten een rondreis langs hotels en bungalows, lijkend op http://www.noordeuropa.nl/reizen/finland/duizend-meren-en-lapland/#content De hotelreis zie ik niet meer. Van harte aanbevolen! Groetjes!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

