10000 redenen……

Vanmorgen was er een kerkdienst waarin lievelingsliederen van gemeenteleden gezongen werden. Je kon dat opgeven bij de voorgangster van deze morgen. Ik hoopte zo, dat ik er ook naar toe kon. En jawel: dankzij de dame van Thuiszorg, die mij om kwart voor acht al uit bed belde, was ik om ca. 9 uur zover uitgerust, na alle ochtendrituelen, dat ik de wandeling naar de Koepelkerk durfde te maken. En beslist geen spijt van gehad. Wat een fijne, blijde dienst.
Naast zingen konden we ook luisteren (en kijken) naar een lied via You tube:

    10000 redenen

Wat een prachtig lied. Nu ik er weer naar luister, word ik helemaal blij.

Ook werd een lied gezongen, dat je oppept als je het heel moeilijk hebt. B.v. ernstig ziek of andere narigheid.


————————
Esther Tims – Ik Zal Er Zijn

Als je eenzaam bent of in het duister denk dan aan mij en roep mijn naam
Als geen mens je kent en niemand luistert
Zelfs als je fluistert zal ik je stem verstaan

refr.:
Als een vriend wil ik je dragen alle dagen, ik zal er zijn
Als een ster in donkere nachten zal ik wachten, ik zal er zijn

Wees niet bang voor de stilte om je heen
Wees niet bang ik laat je nooit alleen
Als een vriend wil ik je dragen alle dagen, ik zal er zijn

Drukt de hele wereld op je schouders en spoken zorgen door je hoofd
Er is iemand die je kunt vertrouwen
Die van je houdt en die echt in jou gelooft

———————-

Beide geweldige liederen ter bemoediging, als je het eens helemaal niet meer ziet zitten.
Daar kan ik weer een hele tijd mee vooruit.

5 thoughts on “10000 redenen……

  1. Helemaal met je eens, een prachtig lied! De woorden maar ook de melodie blijft hangen.
    Wat goed dat je er vanmorgen was en dat je hebt genoten van de dienst.

  2. Hej Corry, wat fijn dat je naar de dienst kon gaan en er zo van genoten hebt. Ik zag dat je ook een heerlijk uitje naar het Loo hebt gehad samen met Melody. Het was wel op een heel warme dag zo te zien. Nu is het een stuk frisser, voelt ’s morgens en ’s avonds al herfstig. Hopelijk komen er nog mooie dagen. Fijn weekend, kram

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

