Uitslag holter-onderzoek

Vanmiddag een gesprek gehad met de cardioloog n.a.v. het onderzoek via de 24-uurs ecg. Wel, er is niks bijzonders gevonden. De aorta hartklep, die in 2009 vervangen is, werkt als de beste, het hart slaat (on)rustig door, maar wel goed. Onrustig, omdat ik blijvend hartritmestoornis heb. Hier word je moe van, maar voor de rest doet ie het gewoon.
Wat ik nu gehad heb tijdens die val een paar weken geleden? Geen idee. Vroeger noemden ze dat “flauwvallen”, poosje van de wereld en daarna ga je weer verder. Nou ja, dat doe ik dan ook maar.

Daarna gesprek bij de oogarts, en die was heel tevreden. En ik zeker ook. De wereld ziet er weer helder uit. Binnenkort naar de opticien om nieuwe glazen te laten aanmeten. En om te overleggen, wat ik het beste kan doen v.w.b. het lezen. Feit is, dat ik zonder bril kan lezen. Het enige probleem dat blijft is het werken achter de pc. Ik denk, dat ik daar een aangepaste bril voor moet hebben. Afijn, we zien wel.

9 thoughts on “Uitslag holter-onderzoek

  1. Da’s toch goed nieuws! Geeft je denk ik ook wel meer zelfvertrouwen. Misschien dat de val toch iets met het zien te maken had? In ieder geval fijn dat de staaroperatie je weer een heldere kijk op de wereld heeft gegeven. Wat een verbetering! Hoop dat je er van kunt genieten, tot woensdag.

  2. Gelukkig dat je hart het goed doet, het motortje is dus in orde.beetje op hol af en toe, maar ja. En je ogen weer een stuk beter. Da,s ook wat waard,!
    Hou de moed erin Corrie!

  3. Dag Corry,
    Wat een goede berichten!
    Wij gaan morgenmiddag naar v.d. Valk bij Schiphol. Vrijdag vliegen we in de ochtend naar Londen.
    De koffer nog pakken. Als we kans zien komen we nog even dag zeggen anders zijn we er maandag avond weer.
    Hartelijke groet,
    Mary

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  4. Fijn dat alles goed werkt en er niets ernstigs is gevonden …En ….fijn dat je ogen t ook goed doen …Succes bij t aanmeten van nieuwe glazen ….zal vast wel lukken🙂
    Groetjes Sophia

  5. Gemengde berichten maar toch overwegend goed. Met hartritmestoornissen valt goed te leven (ik heb het al minstens 30 jaar) en dat van die bril moet op te lossen zijn, lijkt me. Alles bij elkaar een hoopgevend stukje. De zon schijnt weer.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

