Oostvaardersplassen, bij Lelystad

Onze zoon is in augustus jarig, maar gisteren vierde hij dat alvast, want een excursie in de Oostvaardersplassen, waar hij als vrijwilliger werkt, maakte hij al eerder in augustus, maar wilde dit nu een keer in een ander deel van het jaar doen. Vandaar dat wij gisteren naar dat deel van het land togen. “Wij” zijn: mijn persoontje en Melody .
Zij kon mee, omdat er een paar afzeggingen waren. En wat hebben we genoten: het was prachtig, zonnig weer, maar op de kar was het best wel koud, vanwege de redelijk harde wind.

trekker met kar kl

Met deze kar gingen we het park in. Je komt dan op plekken, waar je als “gewone bezoeker” niet welkom bent.
Wil je meer foto’s zien, ga dan even kijken bij Melody
, ze schreef een goed verslag, en heeft een link geplaatst naar de door haar gemaakte foto’s op Picasa. Veel plezier!

Na afloop van de excursie zijn we (Melody, Nico, Annette, Jeanine, Edgar en ik), naar een wokrestaurant in Lelystad geweest en hebben daar erg lekker gegeten. En toen, moe maar voldaan huiswaarts. We hadden een heel fijne dag. Nico: bedankt!!

Vandaag ben ik aan het nagenieten en uitrusten van die bijzondere dag. Moet kunnen.

14 thoughts on “Oostvaardersplassen, bij Lelystad

    • Hoi Marja,
      Ja was echt een fijn uitstapje, maar vandaag hartstikke total loss. Hou me dus maar tamelijk rustig. Met mijn ogen gaat het volgens mij goed. Moet over een paar weken naar de oogarts, die e.e.a. eens weer goed zal controleren. We zien wel.

  1. Het was inderdaad een heerlijke dag, en inderdaad ook erg koud af en toe….. Die boomstammen in de zon waar we zaten met chocomelk waren daarentegen weer heerlijk warm. En ook het etentje was geweldig!

    Dank je wel nogmaals, ook de anderen voor hun complimenten over mijn foto’s.

    Xx

  2. Wat een fantastische dag Corry. Was het waard om (tijdelijk) gammel van te zijn.🙂
    Volgens mij heb ik die kar vanuit de trein zien rijden. Vorige week, op weg naar Emmen.😉

  3. Fijn dat jullie zo genoten hebben van de natuur en van elkaars gezelschap ……… dat zijn zulke belangrijke dingen in het leven …………… ik ga snel de foto’s bij Melody bekijken, als jullie gezien hebben wat ik denk, ben ik hartstikke jaloers op jullie (in de goede zin hoor :-))

  4. Wat leuk zo een uitje !! Jullie hebben een fijne mooie dag gehad …en prachtige foto’s van Melody !
    Jammer dat het zo fris was maar je hebt zo in die wagen goed kunnen genieten van alles wat jullie zagen ….

    En ja …om op jouw reactie terug te komen op mijn log …Heel leuk …kleinkinderen en we genieten er ook heel erg van maar …inderdaad …ook weer lekker als je samen bent .:-)
    Nog een fijne week Corry !!
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

