Weekoverzicht

Drukke week achter de rug. En ’t houdt nog niet op ook. Allereerst

    maandag

crematie van schoonzus in Doetinchem. Emotionele en zeer vermoeiende dag.

    dinsdag

mijn verjaardag, zonder Johan dit keer, maar ook zonder broer en schoonzus. Veel bezoek gehad, waaronder Melody, die mij mede namens diverse weblogvrienden kwam feliciteren en een aandenken bracht van het bezoek aan de Emmer dierentuin (gisteren) waarbij ik ook van de partij zou zijn. Helaas……
Alle dierentuinbezoek(st)ers hartelijk dank voor dit leuke cadeau, maar ook voor de prachtige kaart die ook nog eens per post kwam. Leuk!

    woensdag

uitrusten van de dinsdag en voorbereidingen treffen voor de dag van morgen, als mijn familie, incl. kinderen en kleinkinderen (totaal zo’n 17 man/vrouw) voor mijn verjaardag overkomen. Gelukkig heb ik het meeste al wel in huis, maar er missen nog een paar dingen, en daarvoor kan ik dochter bellen, die het zozeer gewenste donderdag meebrengt. Klasse!
Een kwarktaart gemaakt evenals een heerlijke salade. Kaas en worst (BV) in stukjes snijden, en nog veel meer. En ’s avonds uitrusten van de toch wel drukke dag.

Hier volgt het recept voor de salade.
KIPSALADE MET BLEEKSELDERIJ EN ROZIJNEN

Tja, en toen was het

    donderdag

Gelukkig geen regen, maar ’s morgens wel kil en bewolkt. Visite kwam ongeveer half drie, en zowaar begon de zon wat te schijnen, zodat sommige diehards buiten konden zitten of staan. En daar was ook de hapjestafel. Nou, ze wilden wel.
Gelukkig had ik kleinkinderen, kinderen en sommige anderen die meehielpen, anders weet ik niet, of ik het allemaal gered zou hebben. Maar, hoe dan ook, ik had een fijne dag, waarbij ik me af en toe best wel jarig voelde.

    vrijdag

De dag nadat ……
In Twente hebben ze een spreuk: “muu, muu, ma ett’n en drink’n geet wè”. Zo voel ik me zo’n beetje vandaag. Vanmorgen zelfs even een uiltje geknapt in de stoel, maar zo langzamerhand kom ik weer wat bij. Maar…..

    zaterdag

morgen dus. Voorzover ik weet niks op ’t programma, dus nog een rustig-aan dagje. En dan:

    zondag

naar de Oostvaardersplassen, op uitnodiging van onze zoon. We gaan met een soort bolderkar het park in. Dieren spotten. Alvast een feestje voor zijn verjaardag in augustus. Hopen op mooi, zonnig en droog weer. We zien wel.

Na de oorverdovende weblogstilte van mijn kant, heb je hier dan ook weer een heel relaas. Vernuver je d’r met!

7 thoughts on “Weekoverzicht

  1. Nou, als ik dat zo lees heb jij op dit moment helemaal geen tijd om te bloggen en volgens mijn ook niet voor je dagelijkse routines.
    Tjonge, wat een drukke weer, zeker voor iemand die pas aan haar ogen geopereerd is.

    Rustig aan hoor, en aan jezelf denken en voldoende rust nemen, want het is allemaal wel weer veel wat er aan emoties voorbij komt volgens mij.

  2. Van harte gefeliciteerd Corry. Schandelijk laat, dat ben ik.
    Je hebt een zwaar jaar achter de rug, maar je hebt je enorm hersteld. Daar kan een mens alleen maar bewondering voor hebben. Gelukkig staat heel de familie achter je. Dat moet een fijn gevoel zijn.

  3. Ja ….als je 14 dagen weg gaat ….wel Wifi op de camping maar als het daar vol staat ….dan is het zoooo traag ….en dan kijk ik alleen maar mail en even op Facebook …maar nu weer thuis en was in de kast…..enz. Nu eerst jou nog Feliciteren met je verjaardag…Van Harte Corry !! Fijn dat je een fijne dag hebt gehad met veel familie om je heen en hulp….
    Je hebt een hele drukke week gehad ….
    Nu nog even je laatste log lezen …
    Groetjes Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

