Staaroperatie en opnieuw een sterfgeval in de familie

Gisteren, 20 mei, is de “staarlens” van het linkeroog vervangen door een kunstof geval. Altijd spannend, hoewel ik niet zo zenuwachtig was als de vorige keer. Ik wist nu wat er gebeuren ging. Scheelt toch wel.
Vanmorgen voor controle geweest en de oogarts was zeer tevreden. Ik ook trouwens, want zelfs zonder bril kan ik alles al veel beter zien. Kun je nagaan, wat dat gaat schelen als ik glazen op sterkte krijg aangemeten. Maar dat duurt nog een week of 6.

MEMORIAM Stieneke

Schreef ik in mijn vorige blog over het overlijden van mijn jongste broer, heb ik weer een trieste mededeling. Gisteravond kreeg ik namelijk bericht, dat een schoonzuster (vrouw van Johans’ jongste broer) was overleden. Zij was ook al lange tijd ziek, worstelde zich telkens weer omhoog, maar helaas moest ze nu opgeven.
Enerzijds dankbaar dat ze niet meer hoeft te lijden, maar ook hier blijft het verdriet voor haar man, kinderen en kleinkinderen, haar moeder, en broers en zussen. In gedachten bij hen.

15 thoughts on “Staaroperatie en opnieuw een sterfgeval in de familie

  1. Gecondoleerd met het verlies en heel veel sterkte want het zal niet meevallen om alwéér met een sterfgeval geconfronteerd te worden.
    Ik hoop voor je dat de begrafenis nog op zaterdag kan plaats vinden zodat je maandag toch even je gedachten kunt verzetten met een tochtje naar de dierentuin.!

  2. Gecondoleerd met het overlijden van je schoonzusje. Je krijgt wel veel op je bordje, Corry.
    Het zou fijn zijn als je maandag mee kan naar de dierentuin; dan heb je even een verzetje. Ik wens je veel kracht en sterkte toe. Beterschap met je oog!
    Liefs Kakel

  3. Wat een ellende komt er zo op een mens af. Het lijkt maar aan te houden op deze manier.
    Gelukkig is de staaroperatie goed gegaan. Vanaf hier wens ik u en uw familie wederom heel veel kracht en sterkte toe!!

  4. Fijn ndat de tweede staar operatie mee is gevallen . En fijn dat je nu al zo goed resultaat merkt !
    Triest dat je weer een sterfgeval in de familie hebt …Gecondoleerd hoor …met je schoonzusje …ja het gemis zal er zeker zijn .Sterkte voor jou en ook voor de familie.
    Groeten Sophia

  5. Lieve Corry, gecondoleerd met het overlijden van jouw schoonzus. Het is allemaal wel heel veel achter elkaar, ik wens je heel veel sterkte.
    Gelukkig is de staaroperatie goed gegaan, hopelijk kun je maandag wel mee naar Emmen!

  6. Wat een hectiek en wat moet ik nu schrijven. Gecondoleerd met het overlijden van je schoonzus.

    Maar ook: gefeliciteerd met je geslaagde operatie. Dat geeft moed voor de toekomst.

  7. Hej Corry, ik zag je reactie bij mij en lees nu dat je verschillende dierbaren bent kwijtgeraakt. Ik wens je veel sterkte. Fijn dat je inmiddels de staaroperaties achter de rug hebt. Mijn mailadres heb je nu via deze reactie. Lieve groet, Willy

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

