Thirsday Challenge Thema: Muzikaal

Mijn foto is weliswaar niet: (ik citeer) gezang, gedans, bespelen van een instrument (ondertitel van het thema) maar heeft m.i. best wel met het thema te maken.
Wat je ziet is namelijk het Sibelius-monument in Helsinki. Allemaal orgelpijpen, dik, dun, lang, kort, bewerkt etc. En allemaal hol, maar dat zie je alleen maar als je door zo’n pijp naar boven kijkt.

MEDION DIGITAL CAMERA

Ik heb geprobeerd de mede-geïnteresseerden er af te snijden, maar dat doet geen recht aan het monument. Moet je dus maar voor lief nemen.

What you see is the monument for the composer Sibelius in Helsinki (Finland).

9 thoughts on “Thirsday Challenge Thema: Muzikaal

  1. Jij schrijft dat het misschien niet helemaal past binnen het thema, maar voor mij doet het dat wel, immers Sibelius zijn muziek vertelde hele duidelijke verhalen ….. ik ben gek op die componist!
    En ja, dat monument zou ik ook wel eens in het echt willen zien.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

