Al 10 jaar blogger!

Zondag 4 mai was het exact 10 jaar geleden, dat ik mij met knikkende knieën op het weblog-gebeuren begaf.
Zie hier
Een onderwerp van niks, en dan ook nog op de 4e mei. Hoe verzin je het!

Was ik toch helemaal vergeten, want ik vind wel dat zo’n heuglijke gebeurtenis gevierd moet worden, maar moet daartoe wel eerst iets vierderigs in huis halen.
Ik hoop, nog een hele poos te kunnen (en willen) bloggen.
You never know.

Het blogje van vandaag is de 992ste. Bijna 100 per jaar dus. Mmmm, kan minder.

7 thoughts on “Al 10 jaar blogger!

  1. ik begon op 13 april 2003…. al is daar niets meer van terug te vinden omdat ik kerst 2012 alles verwijderde en per 1-1-13 opnieuw begon. Toch vergeet ik die datum niet, terwijl ik wel de datum vergat waarop wij voor het eerst in elkaars blog-gezicht kwamen.

    Gefeliciteerd met je jubileum en ik hoop ook dat je nog heel lang actief mag blijven, ook in het bloggen.

  2. Leuk dat je dat al 10 jaar doet ….ik ook zoiets volgens mij ….maar dat kan ik niet meer nagaan.
    Alhoewel er tegenwoordig weinig mensen meer bloggen…of heel weinig …en reageren doen er nog minder . Das beetje jammer want ik blijf t leuk vinden🙂
    Blog jij nog maar door hoor …Ik kom geregeld kijken en reageren
    Groeten Sophia

  3. Van harte gefeliciteerd. Een mooi aantal blogjaren. Op naar de volgende 10 jaar.
    Plato blogt vanaf september 2003 maar het jubileum is voorbij gegaan. Weblog zat er storend tussen met zijn perikelen en toen had ik er geen zin meer in.
    Maar bloggen gaat nog steeds met veel plezier.

  4. Gefeliciteerd met je blogverjaardag. Heb je eerste blogje even gelezen ………. wat zal er voor jou veel veranderd zijn zeg, die laatste 10 jaar.
    En stiekum hoop ik dat ik ditzelfde over 10 jaar weer mag en kan schrijven.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

