1 maart het begin van de lente.

Wat een prachtige dag was het vandaag. Ik ben zelfs lopend (met rollator, dat weer wel) naar de winkels geweest. Ik vond het jammer, om de auto te pakken. Dus lekker in de buitenlucht. Allerlei inkopen gedaan, en mens, wat ben ik dan blij weer thuis te zijn. Moet ik eerst helemaal uitrusten, vaak lekker onderuit gezakt, met de tablet en even word feud spelen. I.p.v. de beentjes, dus de hersenen laten werken.
Omdat het vandaag ook complimentendag is (wie verzint zoiets?) geef ik mijzelf een fiks compliment dat ik vanmiddag dat eind toch maar even gelopen heb.
Heel langzaam gaat het telkens wat beter met mij, weliswaar ook wel met terugslagen, dan even gas terugnemen, en voort maar weer.
Ik hoop dat het nog steeds bergopwaarts mag gaan.
Allemaal een heel fijn weekend gewenst!

8 thoughts on “1 maart het begin van de lente.

  1. Zou het mogelijk zijn? Een rollator met mini-skies eronder. En dan lekker langzaam zwierend naar beneden?
    Maar toch hoop ik dat je nog lang bergopwaarts mag gaan, gestaag en met vrolijk gemoed.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

