Zomaar…..

Vanmiddag naar Beilen gereden, omdat de auto APK gekeurd moest worden. Dat is dus heen en terug zo’n 30 km. Op die manier krijg ik toch soms wat rij-ervaring. Waren een paar kleine mankementjes, maar werd goedgekeurd.

auto in de sneeuw

Op de foto is de auto, net nieuw, in Noorwegen in de dikke sneeuw. Dit was in 2006. 8 jaar oud is ie nu dus. Km. stand: bijna 82000. De laatste paar jaren hebben we weinig kunnen rijden. En wat rijdt dat ding nog lekker! Gelukkig maar. Nu zelf nog wat opknappen, zodat ik wat langere afstanden in mijn eentje durf te gaan rijden. Zolang ik me nog niet goed voel, ga ik dat zeker niet doen. Er zal me maar wat gebeuren…..

9 thoughts on “Zomaar…..

  1. Dag Corry,
    We zitten inmiddels in Lanzarote. Net aangekomen.
    We hadden nog langs willen komen maar op het laatste moment besloten we bij de zus van Huub in Nieuw Vennep langs te gaan. Op een zonnige ochtend was ik aan de deur maar je was waarschijnlijk een wandelingetje maken.
    Hartelijke groet,
    Huub en Mary

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  2. Heerlijk hoor, dat je je autootje nog heb en dat die weer goedgekeurd is. Het is toch een stuk vrijheid, om eens makkelijker de deur uit te komen. Ik hoop dat je er nog vele veilige kilometers mee kunt maken als je weer opgeknapt bent.

  3. Goed dat je nog steeds rijdt hoor….
    Ik hoop voor je dat je je beter gaat voelen zodat je wat langere afstanden kan rijden ( Ik laat me rijden ….heb geen rijbewijs …mis t ook niet …mn fiets brengt me ook overal )
    Mooi dat ie weer goed is gekeurd ! Voor jou natuurlijk veel fijner als je jezelf kan verplaatsen ….altijd vragen is ook niet leuk ! Ik hoop dat je er nog lang plezier van mag hebben
    Fijne dag …groeten Sophia

  4. Maria heeft net haar Citroen Saxo ingeruild. Er stond 226000 km op de teller. Dus die van jou kan nog jaren mee. Peugeots zijn trouwens mooie wagens. Hopelijk kun je er straks weer menig lange afstand mee gaan rijden.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

