Thursday Challenge Thema: COLD (Ice, Snow, Windy, Weather, Beverages)

Iets wat KOUD weergeeft laten zien. Mijn eerste gedachte is dan natuurlijk aan ijs, sneeuw, storm, enz. Toch niet gekozen want zag dat via http://www.spunwithtears.com/thursday.html al vaak voorbij komen. Hier volgt dus mijn keuze:

koud 6 febr 2014

Een gedeelte van een koud buffet, waarvan wij samen genoten vanwege mijn verjaardag in 2009. Ik had toen net zo’n kleine 3 maand een open-hart operatie achter de rug.

I choose some beverages: Cold buffet on my birthday in 2009, after I had an new valve (aorta). Something to celebrate.

12 thoughts on “Thursday Challenge Thema: COLD (Ice, Snow, Windy, Weather, Beverages)

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

