Anglofielen gezocht.

Ik ben de laatste weken nogal opruimerig, en dan voornamelijk boeken. Op zaterdag 15 februari, van 9.30 – 14.00 uur zal de jaarlijkse boekenmarkt gehouden worden in de Koepelkerk. En daar worden boeken gevraagd. Ik heb er al verscheidene uitgezocht, en kwam vanmiddag 3 prachtige boekwerken tegen over Britain (Engeland dus). Ze zijn in het engels, staan vol met prachtige foto’s van landhuizen, tuinen, landschappen en veel beschrijvingen en wetenswaardigheden.

panorama 3 boeken

Eigenlijk jammer om ze naar zo’n boekenmarkt te doen. Misschien is er iemand onder mijn bezoekers/lezers die belangstelling heeft? Laat het even weten.
Zoals je kunt zien, zijn 2 van de 3 boeken uitgaves van de AA, zeg maar de Britse ANWB. Dus: altijd goed.

2 thoughts on “Anglofielen gezocht.

  1. Ik ben een echte Anglofiel! Ik zag het bericht via Melody op FB.. Prachtig lijkt t me, ik heb al een aantal boeken over Engeland maar zoals ik altijd zeg, je kunt er nooit genoeg hebben!😀 Ik houd me aanbevolen! (Ligt ook uiteraard aan de kosten hoor, ben ik heel eerlijk in. ) Maar ik weet niet of je meer gegadigden hebt. Idd zonde om ze naar een boekenmarkt te brengen!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

