Verrassing per post

Gisteren kwam de bezorger van PostNL aan de deur. Brede grijns, groot pak in de handen, en hij zei dat hij alweer een verrassing voor mij had. Immers een paar weken geleden maakte hij mij blij met het kerstpakket van RTL. Dit keer bezorgde hij een prachtig boeket bloemen. Jammer dat hij zelf deze tuil niet heeft kunnen zien. Maar voor mij een enorme verrassing.

de doos kl

Buitenkant van de doos. Lijkt niet zo groot, maar is wel 78 cm hoog.

boeket van boven kl

Het boeket van bovenaf genomen. Mooi he?

Tja, en waarom kreeg ik dat nou? Gelukkig zat er een briefje bij. Daar las ik: “gewoon zomaar”, liefs Nico.
Ik was er helemaal door ontroerd. Vanaf hier nogmaals mijn hartelijke dank! Ik geniet ervan.

8 thoughts on “Verrassing per post

  1. O, wat lief zeg ………. dat zijn van die kleine attenties die je laten zien dat je niet voor niets aan het vechten bent tegen het gemis, want dat er nog heel veel lieve mensen zijn die van je houden en met je meeleven …….. dat kun je in deze tijd goed gebruiken.
    Ga maar lekker genieten van je schitterende boeket.

    • Nico is onze zoon, die vindt dat hij niet genoeg voor mij (kan) doen. Maar dat is zijn gevoel. En dan zomaar zo’n mooi boeket sturen. Daar kun je toch alleen maar geweldig blij mee zijn? Ik heb kinderen die er echt voor mij zijn. Voelt enorm goed.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

