KERST 2013

verjaardag olifant

Allereerst een felicitatie voor onze oudste kleindochter Jeanine. Ze mocht vandaag 22 jaar worden.

Kerstdagen waar je als een berg tegenop ziet, maar die voor mij toch heel fijn begonnen is.
Gisteravond geluisterd (en gekeken)(via PC) naar de Kerstnachtdienst in de streektaal via RTV Oost. Ik werd gebeld door een goede kennis dat die uitzending er was. Het is echt heel speciaal om zo’n dienst in je “mooderstoal” mee te maken. Mooie dienst. Werd er blij van.

Onder de bezoekers zag ik ook ineens oudste broer zitten.

Vanmorgen ben ik naar de kerkdienst in de koepelkerk geweest. Opgehaald door iemand van de gemeente. Fijn dat dat kan. En wat was het een fijne dienst. Heel bijzonder: het kerstevangelie werd via de beamer verteld door de Zandtovenaar. Uiteraard met het verhaal erbij.
Zondagmiddag had ik op Nederland 3 deze voorstelling al ademloos gevolgd. Zo mooi!

Nu, weer thuis, komt het er toch weer op aan. Verdriet, gemis, maar ook uitzien naar het feestje van de jarige en het samen zijn en eten met kinderen en kleinkinderen. Kortom: ik red me wel, met vallen en opstaan, maar toch…..

6 thoughts on “KERST 2013

  1. Van Harte Gefeliciteerd met je kleindochter en geniet vandaag van het samenzijn hoor . Logisch dat het met vallen en opstaan gaat Corry….dat gemis is er toch ? …maar fijn dat je gisteren …en ook vandaag van de diensten hebt genoten ….Wij gisteravond in Steenwijk( met 2 kleindochters ) en vanmorgen hier ….ook !!
    Groeten Sophia

  2. Ja, dat zal niet meevallen, kerst voor het eerst zonder Johan. Heb bewondering voor je hoe je het doet, wat ben jij toch een moedige vrouw. Hoop dat je vandaag ook de steun een aandacht krijgt die je verdient.

  3. Gefeliciteerd met je kleindochter, Corry, hopelijk hadden jullie met elkaar een fijne dag.
    Met feestdagen zoals kerst is het gemis er dubbel, maar je zegt het al, met vallen en opstaan, je slaat je er moedig doorheen.
    Ik heb ook zitten kijken naar de zandtovenaar, geweldig om te zien!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

