Midwinterconcert

Gisteravond ben ik naar het midwinterconcert geweest van het Chr. Harmonieorkest Patrimonium in Groningen. Een lieve vriendin is meegeweest. Ze is zelf ook een prima muzikante (o.a. lid van het Drents Seniorenorkest) en geniet enorm van muziek.
Onze dochter, Annette, bespeelt het euphonium bij Patrimonium en ze vroeg (min of meer dwingend) of ik wilde komen, omdat dit de eerste keer is dat er een uitvoering is, zonder dat Johan erbij is. Vorig jaar december heeft hij nog enorm genoten van haar solo Avond (naar Boudewijn de Groot). (Toen was ik er niet bij, want in ’t ziekenhuis).

Als je wilt kun je die hier nog eens beluisteren.
Afijn, ik voelde mij min of meer moreel verplicht te gaan. Te meer omdat kleindochter en -zoon als gastmuzikanten meespeelden.
Geen spijt van gehad. Maar….Annette had weer een solo, en dat was even best heftig. Ook voor haar. Maar ’t ging prima.
Al met al blij dat ik geweest ben. Na afloop bekaf, en dan moet je nog naar Smilde terug. Maar mijn begeleidster rooide dat prima! Nogmaals hartelijk dank.

Aanvulling: bij het voorjaarsconcert in mei was ik wel mee, maar niet in december 2012. Kreeg een opmerking hierover……

5 thoughts on “Midwinterconcert

    • Er zijn geen filmbeelden biju deze opname. Wat je ziet is de flyer die het voorjaarsconcert aankondigde. Prachtige muziek,. he? Een deel is bewerkt en is gedraaid tijdens de uitvaartdienst voor Johan. Kippenvel….

      Jullie fijne Kerstdagen gewenst en voor 2014 alle goeds.

  1. Mooi stuk muziek ….en wat fijn dat je toch gegaan bent …ondanks de herinneringen…..en die blijven Corry. Ook fijn voor je dochter en je kleinkinderen dat je er was …en ja …zo voor jou een hele onderneming he …Groetjes hoor …..Straks weer even Wordfeud spelen ….:-) Groetjes Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

