Kerstkaarten

Even een berichtje tussendoor voor degene die het gewend waren (zijn) om een kerstkaartje van ons te krijgen. Behalve een paar goede vrienden stuur ik geen postkaarten. Ik heb er domweg geen zin in om een kaartje te sturen met alleen mijzelf als afzender.
Vorig jaar ook al overgeslagen, maar dat was, zeg maar, overmacht. Ik werd toen ruim 11 weken in het Asser ziekenhuis verpleegd, en geen mogelijkheid gehad om adressen te schrijven. Zit op dit moment aardig in de put, maar doe alle moeite om er uit te klauteren. En ja, was ik nou fysiek maar wat beter, dan zou het volgens mij allemaal wat gemakkelijker zijn. Maar ook dat weet je nooit.
In ieder geval wens ik iedereen een goede Adventstijd.

11 thoughts on “Kerstkaarten

  1. Corry goed dat je het op deze manier doet. Respect. Wens je veel sterkte. En het zal zeker raar zijn zo’n eerste kerst zonder Johan. Veel liefde vanuit Blokzijl.
    ❤💋⛄

  2. Is toch te begrijpen!! Dit is een moeilijke tijd voor mensen die iemand verloren hebben, want juist rond de feestdagen, als iedere een gezellig samen zit, mis je je geliefde extra.

    Corry, ik hoop dat je wat kracht van boven krijgt, om uit die dip te komen, maar nogmaals, het is niet gek!!
    Wens je de komende tijd sterkte toe.

  3. Je hebt helemaal gelijk ….mijn zus heeft t ook een paar jaar niet gedaan ook om dezelfde reden als jij …
    Ik hoop dat je snel weer wat kracht krijgt om verder te gaan …..want het gemis blijft ….Heel veel sterkte hoor Corry !!
    Groetjes Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

