Weblogmeeting in Burger’s Zoo

Wat was het gisteren gezellig met de andere webloggers in Burger’s Zoo. Ik beken: heb er als een berg tegenop gezien. Kan ik dat allemaal wel zo’n hele dag volhouden? En wat als het eens helemaal mis gaat? Gezegde: men lijdt het meest aan ’t lijden dat men vreest. Klopt helemaal.

Melody had, op mijn verzoek, een rolstoel geleend, en ik werd dan ook prinsheerlijk in het park rondgereden. Fijn dat dat kon en nogmaals bedankt alle duw(st)ers.

Bij binnenkomst werd de hele groep eerst op de foto gezet.
Onder begeleiding van een gids bezochten we de Ocean en de Bush. Heel interressante dingen gehoord.
In het bushrestaurant stond daarna een geweldige lunch voor ons klaar in The Treetop Lodge. Heerlijke biologische soep, broodjes met diverse soorten biologisch beleg, meerdere sappen, koffie, thee, melk. Was helemaal goed verzorgd.

Daarna kon iedereen nog op eigen houtje het park (of een deel daarvan) gaan bekijken. Afspraak om 4 uur in één van de restaurants om als afsluiting nog samen iets te drinken, of zo. Was ook weer heel gezellig.
Ga nu even een collage van wat foto’s, door mij gemaakt, laten zien.
Burger's Zoo 29-09-2013

Soms vind ik het best jammer, dat ik geen “camera met een toeter” heb, maar aangezien ik helemaal niet vaak (en veel) fotografeer, red ik me nog prima met mijn zakcamera.
Mooie foto’s kijk ik wel bij andere blogster(s).
Bijv. bij http://melodymusic.nl/ Die maakt zulke mooie foto’s! Ga er maar eens kijken.

Vergeet ik nog te vertellen hoe we genoten hebben van het gorillavrouwtje met haar tweeling. Heel trots kwam ze die aan de bezoekers laten zien. Zó schattig! Foto’s hiervan ook bij Melody.

15 thoughts on “Weblogmeeting in Burger’s Zoo

  1. Zo is het helemaal lieve Corry…. en ja die rolstoel…was wel een heel stuk luxer dan die ijzeren dingen die je in het park kunt lenen, hoe fijn het ook is dat zij die beschikbaar stellen.

    Heel fijn te weten dat je het zo leuk hebt gevonden, ben ook bij dat we jou daarmee een plezier konden doen.

    Mooie foto’s ook hoor, niks mis met zo’n camera als die van jou.

    xx

  2. Hoi corry, ja, het was een superdag. En heel herkenbaar hoor, je vantevoren zorgen maken. Had ik ook…. Ik ging tenslotte een dagje met allemaal vreemden op stap en stel je voor, dat……..
    Ik zie bij jou wel een mooie foto van een overzwemmende rog, dat is moj niet gelukt, hij was te snel, of ik te langzaam natuurlijk;-)…
    Wie weet, tot ziens, en in elk geval “ontmoeten” we elkaar in blogland,

  3. Wat leuk zo een ontmoeting ! En …logisch dat je je van te voren zorgen hebt gemaakt maar zo te lezen heb ook jij een hele fijne dag gehad …Leuk dat ze je lekker hebben rondgereden .
    Vast heel erg leuk om andere blogsters in het écht te ontmoeten
    En je foto’s ? Niks mis mee hoor🙂
    Nog een fijne dag
    Groeten Sophia

  4. Ook ik ‘behelp’ me nog steeds met een kleine camera. Al heb ik er nu eentje met een groter zoombereik. Dat kwam goed van pas tijdens dit uitje.
    Ik vond het heel leuk om iedereen te (her)ontmoeten en heb de hele dag genoten. 🙂

  5. Wat een prinsheerlijke dag had je op een prachtige locatie. Goed dat je je hebt laten rijden, want het zijn behoorlijke afstanden om te lopen. Met je foto’s is niks mis hoor, ik gebruik zelf ook een kleine camera.
    Kram!

  6. Nou ja… was dit verslag me bijna ontgaan, Het was inderdaad een prachtige dag en ik kan me voorstellen dat het een opluchting voor je was dat je niet de hele dag “op eigen benen “hoefde te lopen;-) Leuk die fotocollage, ik heb ook een toesetllteje zónder toeter dus laat “mooie foto’s maken”aan anderen over !

  7. Pingback: Weblogmeeting | Melody Music

  8. Pingback: Zó L.E.U.K. !! | Melody Music

  9. Pingback: Melody Music » Blog Archive » Weblogmeeting

  10. Pingback: Melody Music

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

