Thursday Challenge Thema: Beverages (drank)

Ik had een heel andere invulling bedacht, maar kon de foto daarvan niet vinden. Kwam deze tegen, en die vind ik ook wel heel geslaagd voor het thema van vandaag.
Onze buurt heeft namelijk elk jaar een bbq met elkaar (dit jaar was het “cooking”). Iedereen brengt dan zijn eigen drankje mee. En dat is dan heel divers, zoals je kunt zien. Je hoeft je niet te beperken tot je eigen drank, maar neem gerust van een fles van iemand anders. Altijd heel gezellig.

beverages (drank) 26-9-13

10 thoughts on “Thursday Challenge Thema: Beverages (drank)

  1. Drank te kust en te keur. Prima foto voor de Challenge.
    Ook mijn foto is tijden een buurt-bbq gemaakt, waarvoor iedereen zijn eigen spullen (dus eten én drinken) meeneemt.

  2. Grote keuze !!
    Hier hebben ze afgelopen weekend een buurtfeest gehad …tja …wij waren er niet …en hadden ons eigen feestje🙂
    Je kan het tweede deel lezen als je wilt …:-)
    Ik wens je een fijn weekend Corry !

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

