Electrische apparaten

En jawel, het eerste electrische huishoudelijke apparaat begaf het gisteren. Johan repareerde zo’n ding meestal, uiteindelijk had hij electro-techniek gestudeerd. Nu moest ik zelf aan de slag.
De stofzuiger hield er ineens mee op, er kwam rook uit en het stonk verschrikkelijk. Aangezien mijn zeer gewaarde hulp bezig was mijn huis te “kuisen” (overbodig belgisch) was goede raad duur. Aangezien het ding al wel zo’n 20 jaar oud was, heb ik de plaatselijke EP-winkel gebeld en telefonisch een nieuwe besteld. Binnen het uur werd die geleverd, en mijn huis is dus zeer schoon, want zo’n nieuw apparaat zuigt sterker als een oude. En ’t is een Miele, want er is geen betere. Qua prijsstelling lag die heel goed, dus de eerste jaren heb ik daar dus geen omkijken meer naar.

stofzuiger

5 thoughts on “Electrische apparaten

  1. Ik heb weer even bij gelezen Corry…
    Tsja ik heb wel eens een monteur van Miele op de kast gekregen toen hij op mn werk een wasautomaat kwam repareren….
    Toen hij voor de derde keer terug kwam zei ik tegen hem…..Miele …het blijft piele !!
    Vond ie niet leuk !! ( ik wel)

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

