Trots op mijzelf…..

Is eigenlijk een beetje raar, dat je vertelt trots op jezelf te zijn.

Wat is er aan de hand?  Nou, ik ben vanmorgen naar het winkelcentrum hier in Smilde gelopen om wat boodschappen in te slaan. Mét de rollator, want dat is ook gemakkelijk om de gekochte waren in op te bergen  (mandje, tas,enzo).

Het was (is) een hele tippel, maar ik heb het gered! Voordat ik de “terugreis” aanvaardde, even een kopje koffie bij de bakker, en meteen even wat uitrusten, en toen huiswaarts. Je kunt je voorstellen, dat ik blij was weer thuis te zijn, en even lekker uit kon rusten.
Dat red ik dus ook alweer. Gelukkig gaat het lopen elke dag een beetje beter. Fijn!!!

Vind dat ik wel een schouderklopje verdiend heb……

4 thoughts on “Trots op mijzelf…..

  1. A B S O L U U T !!!
    Van mij krijg je 2 schouderklopjes +
    Ik ben trots op je en ja JIJ mag dat ook zeker op jezelf zijn, gezien vanwaaruit je terug hebt moeten komen…

    {knuffel} x

  2. Jij kan en mag zeker trots op jezelf zijn !!
    Je weet dat ik van dichtbij mee maak dat iemand uit t dal klimt.
    Iedere keer verbaas ik me daarover….de kracht die mensen dan toch hebben…
    Dus ja jij krijgt zeker een schouderklop van ons !!!!!

  3. Corry, je bent een echte kanjer. Jij zit niet bij de pakken neer, je vervoert die pakken op je rollator. Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen. Het heeft je al ver gebracht. Geweldig.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

