Foto op verzoek….

Vorige week hebben jullie mij als baby kunnen zien, liggend op een vacht. Ik vertelde toen, dat die baby 72 jaar hoopte te worden.  (is gelukt!!). Maar het ontlokte één van mijn bezoekers:  Plato, de opmerking, dat oudere mensen ook eens op een vacht gefotografeerd zouden moeten worden. Om te kunnen vergelijken.

Ik heb helaas niet zo’n groot vacht, maar wel een zeer recente foto van mijzelf (want gemaakt 2 juni 2013).  Die plaats ik hier dan maar, zodat er toch nog wat te vergelijken valt. Vernuver je d’r met!

corry 2 juni 2013 II

Bedenk wel, dat ik er na mijn ziekte nog niet echt florissant uitzie, Maar ik hoop, dat dat ook weer goed komt. We zien wel!

3 thoughts on “Foto op verzoek….

  1. Vachtje hoeft niet hoor. Ik vind het een mooie foto, Corry, ook met die bloemen zo op de achtergrond. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe jaar. Ik wens je toe dat het een begin van een prachtige en lange reeks nieuwe jaren zal worden.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

