Tegenstelling op vrijdag: Begin – eind

begin - eind 31-5-2013

Een beetje laat, maar er ging hier van alles mis. Had zomaar een blog van iemand anders op mijn weblog staan. Raadsels……

Voor het thema “Begin – Eind”  dacht ik meteen aan  het begin en het eind van de mens. Vandaar een wieg en een lijkkist. Zelf heb ik daar geen foto’s van, dus ben wat aan ’t rondkijken geweest op het wereldwijde web. Is ook nog heel verhelderend, want je kunt een kist ook via internet bestellen. Ik denk, dat ie dan best wel goedkoper is. En wiegjes natuurlijk ook te kust en te keur.

Fijne zondag verder.

One thought on “Tegenstelling op vrijdag: Begin – eind

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

