Genoten van muziek

Gisteravond zijn we naar “De Oosterpoort” in Groningen geweest, waar het Harmonieorkest Patrimonium een voorjaarsconcert gaf.

flyer concert Patrimonium

Tijdens dit concert werd o.a.  “Avond” van Boudewijn de Groot gespeeld, waarbij onze dochter de solopartij speelde op het euphonium.  Zó mooi!!

Annette solo 17 mei 2013

Hier zie je haar in actie. Als ouder “glim”  je dan van trots…..

Bedenk, dat ik de flyer eigenlijk eerder had moeten plaatsen, zodat jullie evt ook van de partij hadden kunnen zijn. Kansen voor een volgende keer dus.

(Noteer maar vast: 21-12-2013: Midwinter concert in de Immanuelkerk in Groningen)

Dit was de eerste keer, dat ik na mijn ziekte zo’n hele avond “uit” geweest ben. Bij thuiskomst , om plm. half twaalf, was ik hondsmoe. Eerst maar even bijkomen met een drankje en hapje. Maar daarna heb ik wel erg lekker geslapen!!

Allemaal Fijne Pinksterdagen gewenst!

One thought on “Genoten van muziek

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

