Leuk!!!

Wat kunnen we de laatste dagen heerlijk genieten van het prachtige weer! Ik neem tenminste aan, dat jullie ook lekker in het zonnetje zitten. 

Zo zijn wij zondag een eindje uit rijden geweest, hier in de omgeving.  Dat is zo fijn als de zon schijnt!  En we hebben een heerlijk kopje koffie genoten, geserveerd door onze kleindochter.

Zij heeft een vakantiebaan in het restaurant van http://www.rcn.nl/rcn-de-noordster?steID=19&catID=1978. De Noordster dus, een RCN camping in Dwingeloo. Uit ervaring weten we, dat dat een heel fijne, mooie camping is. En als je er dan zomaar even rondloopt, gaat het helemaal kriebelen, en heb je weer heel veel zin in kamperen. Wie weet, lukt dat nog eens dit jaar.

Maandag hadden we onverwacht bezoek:

 

Een koolmeesje was even helemaal de weg kwijt. Eindelijk lukte het toch hem weer de buitendeur te laten vinden. Maar wel leuk, zo’n bezoekje. Buiten in de struiken was een koolmees heel zenuwachtig aan het fluiten en fladderen. Zo van: “waar blijf je nou?”  Nou hier dus, bij ons. Gelukkig hebben ze elkaar weer gevonden.

 

Oplossing gevraagd: ik verklein de foto’s en in het concept-bericht komen ze ook prachtig in beeld. Echter, wanneer ik de blog publiceer, worden de foto’s veel groter weergegeven, waardoor ze onscherp worden. Jammer. Maar ondanks allerlei probeersels, lukt het niet om dat te verbeteren. Weet iemand een oplossing?

4 thoughts on “Leuk!!!

  1. Ik zetmn fotos neer bij photobucket en daar heb ik het zo ingesteld dat ze 600 pixels breed zijn.
    En die zet ik dan in mn logje neer zodat mn wordpress eigenlijk alleen maar tekst bevat.
    Voordeel bijv toen weblog verkeerd aan zn einde kwam , hadden veel oud webloggers problemen dat ze hun fotos kwijt waren. Omdat het bij mij alleen linken waren naar photobucket had ik alles nog.
    Maar goed mocht photobucket ophouden te bestaanndan heb ik dus wel een probleem.
    Camping de Noordster hebben we een keer langs gelopen , pracht van een camping maar behoorlijk aan de prijs ..
    ach ach dat arme koolmeesje !!!! Wat zal dat beestje in paniek zijn geweest.

  2. Ja de zonnestralen daar genieten we volop van want ze zijn nog niet zo heel erg talrijk aanwezig geweest dit voorjaar .
    Wat grappig dat koolmeesje wat de weg kwijt was, maar gelukkig weer herenigd werd met zijn/haar partner.
    Liefsss, Hanny

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

